Sunday, 2 October 2016

OUR 5TH ANNIVERSARY SALE!

1 Muharam detik permulaan...

27 November 2011 bersamaan 1 Muharam 1433H ialah tarikh saya memulakan perniagaan atas talian, menjual pelbagai produk Avent. Hari pertama buat page di Facebook. Hari yang sama juga saya mendapat pelanggan pertama ~ closed sale pertama!

Sehingga hari ini saya masih menjalin hubungan baik dengan pembekal pertama saya dan berkolaborasi pula dengan anak-anak syarikatnya yang dibuka selepas itu.

Pernah beberapa kali menerima hadiah berupa wang tunai dan barangan Avent kerana berjaya mencapai target jualan.

Semuanya rezeki Zihni Aflah pada ketika itu. Anak yang banyak membawa hikmah di sebalik ujian-ujian kesihatannya.

Alhamdulillah, saya bertemu 1 Muharam sekali lagi tahun ini.

InsyaAllah saya akan meneruskan perniagaan ini. Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi menyokong perniagaan kecil ini dengan menjadi pelanggan saya. Mohon terus menyokong, ya.

Selamat tahun baharu, semua!

Jom join 5TH ANNIVERSARY SALE kami!

Follow IG kami di @mak.anak.dua
Jom join channel kami di @igmakanakdua


~~~~~~~~~~



KIDS T-SHIRT BUY 3 for only RM50

Size: 1Y ~ 7Y
Normal price RM19 per pc
Postage RM7 SM / RM10 SS

Choose your design here!




























Whatsapp to 017-349 0890
Telegram to @makanakdua


:point_down::point_down::point_down::point_down::point_down::point_down::point_down::point_down::point_down::point_down:

No comments:

Post a Comment